Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Cambreur College 2014 - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Cambreur College 2014 - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Danilo verus

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

26 September 2014 | Nederland, Eindhoven

De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan de voorbereidingen voor onze reis. Er moest een visum aangevraagd worden wat niet soepel verliep, vaccinaties en medicaties gehaald worden, een lesje voor basisschoolkinderen voorbereid worden, maar bovenal moest er een Cultural show gemaakt worden! Dat bleek toch niet heel erg makkelijk...

De komende week zullen elke dag minstens 2 leerlingen een verslag schrijven van onze belevenissen in India. Hieronder het schema:

Verslag van dag…

woensdag 1-10 Simon en Franck

donderdag 2-10 Denise en Irene

vrijdag 3-10 Wieske en Elisa

zaterdag 4-10 Lotte en Dominique

Zijn we er klaar voor? Absoluut! Alles is geregeld, nu mijn koffer nog...

• 26 September 2014 - 13:49

Ingrid:

allemaal heel veel plezier!

• 28 September 2014 - 10:27

Elly Pullens:

Hallo allemaal

Ook wij als ouders hebben naar deze reis toegeleefd!
    We hebben de kinderen uit India in april al hier in Dongen, thuis en op school, meegemaakt: geweldig leuk!
    Na alle voorbereidingen zijn jullie eindelijk goed aangekomen in India. Maak er ook daar iets leuks van! we zullen jullie volgen!

groetjes aan ieder
    Jan en Elly Pullens