2 Oktober - Reisverslag uit Bombay, India van Cambreur College 2014 - WaarBenJij.nu 2 Oktober - Reisverslag uit Bombay, India van Cambreur College 2014 - WaarBenJij.nu

2 Oktober

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

02 Oktober 2014 | India, Bombay

Vandaag zouden we eigenlijk een jungle trek maken, maar gelukkig is deze verplaatst naar zaterdagochtend zodat we vandaag konden uitslapen! In plaats van de jungle trek staat bowlen op de planning dus we gingen om half twee naar het winkelcentrum Korun dat naast SSSS ligt. Toen we hier aankwamen was er al een klein groepje die zat in een mad over donuts shop. Dat is een soort winkeltje waar je super lekkere donuts in alle smaken kunt kopen en daar ter plekke kunt op eten. Na een tijdje en wat donuts later was iedereen aangekomen en had de Nederlandse groep even de tijd om met meneer Verus en mevrouw Spijker te praten over de situatie bij de tweede host want gisteren avond zijn we hiernaartoe verhuisd. Toen alles doorgesproken was gingen we bowlen, alleen ging de baan stuk en konden we dus niet verder. Daarom gingen een aantal van ons s'middags lunchen in het winkelcentrum ( kfc, domino's en een leuk yoghurttentje ) en lekker winkelen. Hiervoor gingen er een heleboel naar een ander winkelcentrum dat even verderop lag en echt enorm was. Er waren een heleboel bekende kledingwinkels zoals de Forever 21 en Zara waar veel geshopt is. 's Avonds zijn we met de een groot deel van onze groep daar het Narvratifestival geweest, waarbij we danste in cirkels en met stokken bepaalde danspassen deden. Het was hele gezellige avond!